23.1.15

!f İstanbul 2015 Tanıtım Filmi yayında!.



14. !f İstanbul Uluslararası Bağımsız Filmler Festivali’nin Tanıtım Filmi, bugün yayınlanmaya başladı.

Bir ay önce yayınlanan ve blender’da parçalanan bir kalbin hikâyesinin anlatıldığı teaser’ın devamı olan !f 2015 Tanıtım Filmi, kalbi boş insanların arasında çaresizce dolaşan bir kalbin başından geçenleri konu alıyor.

Tanıtım Filmi’nde izleyeceğimiz, sokakta yatan kalbi bulup ne yapacaklarını bilemeyen kalbi boş insanlar, !f İstanbul’un posterinde de karşımıza çıkacak.

!f İstanbul’un 2015 kampanyası da olan “Kalbine Bak, Yerinde mi?”nin tanıtım filmi, Türkiye’nin önde gelen ajanslarından Rafineri tarafından hazırlandı.

Yaratıcı yönetmenliğini Emre Kaplan ve Ayşe Bali’nin üstlendiği, senaryosunu da Gizem Şengüler’in yazdığı film, Polat Korkmazel ve Ayşe Ünal yönetmenliğinde Anima tarafından çekildi.

Filmin ana tanıtım filmi dışında hazırlanan farklı finalli versiyonları ise önümüzdeki günlerde !f İstanbul’un sosyal medya kanallarında viral olarak izlenebilecek.




!f günleri 12 Şubat’ta başlıyor!

İş Bankası Maximum Kart partnerliğinde ve Mars Cinema Group ortaklığında düzenlenecek 14. !f İstanbul Uluslararası Bağımsız Filmler Festivali, 12-22 Şubat 2015 tarihlerinde İstanbul’da, 26 Şubat-1 Mart 2015 tarihlerinde ise Ankara ve İzmir’de gerçekleştirilecek.

Festival biletleri ise 30 Ocak’ta biletix’te %10 indirimle ön satışa çıkacak.

İş Bankası Maximum Kart sahipleri geçen yıl olduğu gibi ön satış döneminde %20 indirim ayrıcalığından yararlanabilecekler.